Palette pech, the story continues

Van de week had ik de knoop doorgehakt en besloten om
het 88 palette waarnaar ik op zoek was en mijzelf op wilde
trakteren voor mijn verjaardag bij Zoeva te kopen. Ik had
Luce, een goede collegadin, aangestoken met mijn enthousiasme
want zij wilde er ook meteen een hebben. Dus bestelden
we er gelijk twee. Handig, want zo konden we de verzendkosten
delen. Vandaag ontving ik het pakket van Zoeva al. Ik was zo blij!!
Want hier had ik me echt op verheugd. Toen ik het pakket
openmaakte, hield ik even mijn adem in want tot mijn schrik bleek
er in plaats van 2, maar 1 palette in te zitten…!!!!

Eerder had ik al geschreven over het allernieuwste Naked palette
van Urban Decay dat ik had weten te bemachtigen
dankzij familie. En dat daar productiefouten in zitten. Daar is
wel iets meer nieuws over bekend, dus lees even verder.

Nog even door over Zoeva. Op de bon staat duidelijk dat ik
er twee heb besteld en voor heb betaald. Dus wat dat betreft
is het zo klaar als een klontje. Ik zie alleen het doemscenario
waarbij het een welles nietes discussie wordt. Ik zeg dat ik
het niet ontvangen heb en Zoeva zegt het wel opgestuurd
te hebben. Nu moet ik niet janken voordat ik geslagen wordt
want Zoeva moet nog reageren op mijn mail hierover en het
is natuurlijk nu weekend dus ik hoor waarschijnlijk volgende
week pas wat…zucht!

Een update over het Naked palette.. mijn schoonzus
had best veel moeite moeten doen om iemand aan de
lijn te krijgen hierover. Ik dacht dat ze het bij Urban Decay
rechtstreeks had gekocht, maar ze had het bij Sephora
online gekocht. Ik krijg een spiksplinternieuwe, ook
al heb ik het palette al gebruikt…maar…. hij is momenteel
niet voorradig. Dus ik moet wachten tot er weer palettes
zijn. Ondertussen ligt het palette in de kast te wachten
tot ik ‘em mee terug kan geven. Het is denk ik beter
hem nu niet meer te gebruiken.

Maken jullie dit soort toestanden ook wel eens mee
bij online bestellingen?

Premium Nieuwsbrief

Mis nooit een blogpost, nieuwtje of winactie en meld je aan voor mijn nieuwsbrief!

Lees mijn privacybeleid voor meer informatie.

Volg:

18 Reacties

  1. Bonnie
    augustus 20, 2010 / 18:28

    Hey, ik heb ook 2 88 palettes besteld bij Zoeva en ik had net hetzelfde voor. Schrok ook erg en ik beeldde mij ook al in dat ze niet gingen geloven dat ik er maar 1 had gekregen, maar heb direct gebeld en ze hebben mij het andere palette direct nagestuurd. Prima service dus!

    • deborah
      Auteur
      augustus 20, 2010 / 18:53

      Hi Bonnie, hartstikke bedankt dat je me dit laat weten! Het geeft me weer iets meer hoop dat dit goed komt.

  2. augustus 20, 2010 / 18:57

    Hmmm heb ook wel eens problemen gehad met zoeva, mijn bestelling liep gewoon vast waardoor ik weken heb moeten wachten

    • deborah
      Auteur
      augustus 20, 2010 / 20:37

      Da’s ook balen, maar uiteindelijk wel goedgekomen dus…

  3. augustus 20, 2010 / 19:57


    Wat een pech seg!! Hoop voor je dat ze het nasturen!

    • deborah
      Auteur
      augustus 20, 2010 / 20:36

      Ik hoop t ook meid… jullie horen het nog wel 😉

  4. augustus 20, 2010 / 21:50

    When it rains, it pours 😛 Jeetje, hoeveel pech kan je hebben met make-up?! Lullig dat het zo loopt, bestel je eens met iemand anders en dan gaat het fout 🙁

    • deborah
      Auteur
      augustus 21, 2010 / 20:42

      Je slaat de spijker op zijn kop! Ik heb nog goede hoop (maar weinig geduld tot maandag 😀 )

  5. augustus 21, 2010 / 09:05

    Wat een pech zeg 🙁 Ik hoop dat het goed komt!
    Ik zit ook met een probleem, ik heb geld over gemaakt maar ik krijg niets 🙁

    • deborah
      Auteur
      augustus 21, 2010 / 20:43

      Da’s ook erg zeg! Was dat via eBay of een webshop? Jij ook succes gewenst!

  6. augustus 21, 2010 / 10:33

    Wat een pech mop!! Zo jammer he! Maar uiteindelijk komt het wel goed :kiss: !! Jammer dat je er dan al zoveel rompslomp om heb gehad dat het eingelijk al niet leuk meer is ….

    En als het niet goed komt boycotten we de slechte shops op onze blogs! 👿

    • deborah
      Auteur
      augustus 21, 2010 / 15:40

      Klopt, allemaal negatieve energie. Maar inderdaad zal vast goed komen… ik laat het jullie zeker weten en idd boycotten die hap als ze het niet goed oplossen hehe 😀 strak plan!

  7. augustus 21, 2010 / 20:50

    Irritant he dat soort dit gebeuren
    heb bij CS toen de kwastje kapot en mail gestuurd met foto van kapote kwast erbij en kreeg email dat nieuw kwat opgestuurd…echt great service.

    Ik hoop dat Zoeva de andere palette stuurt want klanten is koning dus moet goed service krijg he!

    • deborah
      Auteur
      augustus 23, 2010 / 11:45

      Zoeva gaat zorgen voor een “happy end”. Ik heb ze net gesproken 😀 !

  8. augustus 22, 2010 / 08:16

    Getver wat vervelend dat dat je nu 2 keer overkomt. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt *knock on wood*, lijkt me vervelend als het jouw woord tegen die van een bedrijf is :S

  9. Luce
    augustus 22, 2010 / 16:57

    hey Deb, je begrijpt dat die ene die je WEL hebt voor mij is he?! 😛
    Maar zoals de andere hier ook zeggen, heb geduld, het komt goed, en anders gaan we flink schudden aan die boom. :woohoo:

    • deborah
      Auteur
      augustus 23, 2010 / 11:45

      Het komt allemaal goed chica, heb ze net gesproken 😉 Dus maar snel een date inplannen!

  10. augustus 25, 2010 / 13:54

    Oei ben benieuwd hoe het af gaat lopen, balen joh!

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

error: Mijn foto\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s en teksten zijn auteursrechtelijk beschermd. Wil je ze toch gebruiken, neem contact op via mijn contactformulier en vraag naar de mogelijkheden.