Afgelopen week deed ik mijn
eerste bestelling bij webshop
Sans-online
Bij Sans-online verkopen ze
Dames en Heren kleding en
accessoires van verschillende
merken.
Ik besloot alvast een paar
T-shirts (laat het mooie weer
maar komen!!) aan te schaffen
voor mijzelf en hubbie. Ook
nam ik er een leren riem bij.
klik op de afbeelding voor een vergroting
In dit artikel komen niet alleen de
artikelen voorbij die ik heb besteld,
maar review ik ook de shop zelf.
Sta je op het punt om voor de eerste
keer te bestellen bij Sans.online dan is
deze review zeker interessant voor jou.
De opzet van deze review is dan ook
iets anders dan je misschien van mij
gewend bent.
Klantenservice
Omdat ik nooit eerder kleding van het merk Garcia had gekocht, maar toch een leuk topje en t-shirt van dit merk
op het oog had, heb ik per mail contact opgenomen met de klantenservice met betrekking tot de pasvorm. Ik gaf
zelf aan mijn maat exact te weten als het om bij voorbeeld Esprit ging. De klantenservice informeerde mij binnen
een half uur dat de pasvorm van Garcia vergelijkbaar is met die van Esprit.
Nadat je een mail hebt gestuurd naar de klantenservice krijg je een automatische melding dat je mail z.s.m. wordt
behandeld. Ik vind dat wel fijn want dan weet je in ieder geval dat je vraag is aangekomen.
Iets waar ik altijd huiverig voor ben als ik online shop is dat ik wel de juiste maat koop. Maar het advies van de
klantenservice was goed want het topje en T-shirt zijn precies mijn maat. En inderdaad vergelijkbaar met de Esprit maten.
Via telefoon en live chat heb ik ook nog contact gehad met de Klantenservice. Je wordt vrijwel direct geholpen aan
de telefoon en je hoeft geen ellenlang keuze menu door voordat je eindelijk een medewerker aan de lijn krijgt.
De chat functie is regelmatig offline, maar wanneer je eenmaal een goeie verbinding hebt, werkt het ook super snel.
Hoe ging het bestellen
Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, kreeg ik direct een automatische bevestiging en later op de dag een
melding dat het pakketje was opgestuurd met een link naar track en trace van TNT van mijn pakketje.
De volgende dag lag het pakketje in de brievenbus. Het ging allemaal super snel dus.
De kleding zat verpakt in een plastic Sans.online tasje met daaromheen een stoffen envelop die je als tas
kan gebruiken. Het plastic tasje zou wat mij betreft achterwege gelaten mogen worden. Maar is misschien
wel handig wanneer de kleding door de regen vervoerd moet worden.
Hieronder een foto van de stoffen envelop waarin de kleding werd opgestuurd en die je als tas kunt gebruiken.
De kwaliteit van de kleding
Prima, echt niks op aan te merken.
Hieronder een foto van het Garcia t-shirt en de riem
Hoe gaat ruilen bij Sans.online
Omdat ik toch niet helemaal tevreden was over de kleur van het topje van Garcia, besloot ik het te ruilen.
Het topje viel toch roder uit dan ik had gedacht. Ik vond het er op de foto koraalrood uitzien. Maar het
bleek echt een hele rode kleur te hebben.
Links het topje dat ik als eerst bestelde en heb omgeruild voor het topje rechts
Ruilen gebeurt bij Sans.online op eigen kosten, dus daar moet je wel rekening mee houden. Gelukkig
kon ik het topje gewoon als brievenbus post versturen en kostte het me maar 1,86 euro. Op het
retourformulier kon je niet aangeven dat je wilde ruilen dus daarover heb ik de Klantenservice nog
gebeld. Mijn wens om te ruilen en het item waarvoor ik het wilde ruilen heb ik er zelf bijgeschreven
op advies van de Klantenservice. Omdat het topje 9,95 kost, dacht ik dat ik nu verzendkosten (a 4 euro)
moest betalen voor het nieuwe topje omdat dit onder de 10 euro is. Vanaf 10 euro verzendt Sans.online
gratis. Dat hoefde in het geval van ruilen niet gelukkig. Het werd kosteloos geretourneerd. Zaterdag
stuurde ik het retour en dinsdag had ik het nieuwe topje al binnen.
En deze kleur (zalm) vind ik zoveel mooier!
Mijn mening
Sans.online vind ik een professionele webshop met een goeie bereikbaarheid en service. Iets wat ik
zelf heel prettig vind en veel waarde aan hecht. Ik kan bij deze shop met een gerust hart bestellen.
Het recyclebare verpakkingsmateriaal vind ik erg goed gevonden en daarnaast ook milieubewust!
De kleding ziet er goed uit, helemaal niks op aan te merken.
Het is op zich jammer dat je op eigen kosten moet retourneren, maar omdat het vaak wel door
de brievenbus past, zit je niet gelijk aan het hoge pakketpost tarief a 6,75 van TNT. Maar het is
wel iets waar je misschien even overna moet denken. De kosten die ik nu heb moeten maken
voor ruilen, zou ik anders ook gemaakt hebben wanneer ik met de auto naar het winkelcentrum
zou moeten gaan. Als ik de kleding daar had gekocht. Dan ben ik dat alleen al kwijt aan parkeerkosten.
Dus ik vind het niet zo’n probleem.
Hebben jullie al wat besteld bij Sans.online en zo niet, zijn jullie het wel/niet van plan?
Hieronder nog een foto van de aquarel op het Garcia t-shirt dat ik gekocht heb. Ik vind
het echt super mooi!
Zeker ’n mooi shirtje!
Auteur
Thanks, vind ‘em ook super leuk!
Klinkt erg goed die webshop! Bedankt voor de review 🙂 Leuke kleren heb je gekocht, dat t-shirt met die riem erbij staat je erg goed 😀 Nog veel plezier met je nieuwe aankopen! 🙂
Auteur
Graag gedaan en dank je wel 😀
Sans.online doet het goed ik ben er ook zeer tevreden over toen ik de winactie bij Dhini won, Je heb leuke spulletjes geshopt, je Garcia t-shirt..in love. Ja en zo tas is altijd very handy. Goeie review chick en leuke foto’s.
Auteur
Thanks chick!!
Oh wauw, ik zag er eerst geen gezicht in, maar wat gaaf!
Auteur
Tnx! Hihi, je moet inderdaad ff goed kijken
klinkt als een fijne webshop!
je hebt leuke dingen geshopt. (:
Auteur
Dank je!
Fijn dat de klantenservice zo behulpzaam is, toch wel een erge belangrijke factor bij internetshoppen!
Auteur
Vind ik ook, dus ik kom er zeker terug!
Ziet er goed uit zeg!!
Leuke spulletjes heb je geshopt! Was al benieuwd naar wat je uitgekozen had toen je bij mijn artikeltje schreef dat je ook je eerste bestelling had gedaan! Het t-shirt is echt leuk, en ik vind het koraalkleurig topje ook wel mooier!!
Wat leuke spullen heb je geshopt